معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر
معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر

نرم افزار instasave

نرم افزار دانلودر از اینستاگرام
InstaSave نرم افزار کاربردی است که برای برنامه شبکه اجتماعی محبوب Instagram طراحی شده است که دارای بیش از 3 میلیون کاربر در سراسر دنیا است . به وسیله این نرم افزار قادر خواهید بود تمام تصاویر و ویدئو های موجود در Instagram را به راحتی و در کوتاه ترین زمان دانلود کرده و در حافظه گوشی و تبلت اندروید خود ذخیره کنید .  روزانه میلیون ها تصویر و ویدئو به واسطه موجی از کاربران شبکه اجتماعی Instagram در فضای مجایی به اشتراک گذاشته می شود ,حال شما قادر هستید علاوه بر مشاهده این تصاویر و ویدئو ها , آن ها را با کیفیت موجود و بدون علامت های تبلیغاتی به راحتی دانلود کنید . برنامه Instagram از ویژگی دانلود تصاویر در گوشی و تبلت های هوشمند پشتیبانی نمیکند ولی می توانید به وسیله این نرم افزار کاربردی تمام آلبوم ها , عکس ها و ویدئو های مورد علاقه خود را دانلود کنید . 
تنها با سه مرحله آسان قادر خواهید بود فایل های مورد علاقه خود در Instagram را دانلود کنید . باید توجه کنید که بعضی از عکس ها و ویدئو ها در Instagram از طرف کاربر در صفحه خود به صورت خصصوصی تنظیم شده است که در این صورت قادر نخواهید بود این نوع عکس و ویدئو ها را دانلود کنید .

دانلود نرم افزار InstaSave for Instagram v2.1.6 برای اندروید

ویژگی های نرم افزار InstaSave : –  ساده ترین و سریع ترین راه برای ذخیره یا دانلود عکس و ویدئو های مورد علاقه در Instagram – دارای محیط کار آسان و ساده – امکان دانلود فایل ها تنها در سه قدم 

InstaSave


لینک های دانلود
رمز فایل فشرده : www.download.ir
( پسورد را تایپ کنید )
منبع مطلب : https://download.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد