معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر
معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر

مژده به دارندگان کارتهای گرافیک rtx انویدیا


مژده به دارندگان کارت‌های گرافیک RTX انویدیا: برنامه OBS Studio برای شما تقویت شد

نمایشگاه CES امسال بود که با نسخه بتا شاهد حاصل همکاری OBS (Open Broadcaster Software) با انویدیا بودیم، پس از آن بود که نسخه 23.0.1 از برنامه محبوب استریم و ضبط گیم پلی OBS Studio با پشتیبانی بهینه از کارت‌های گرافیک GeForce جدید انویدیا منتشر شد. 

 

487545454.jpg

به طور مشخص طبق تست‌های داخلی انویدیا، جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی سری RTX؛ از جمله کارت گرافیک نسبتاً جدیدتر RTX 2060 و نسخه‌های مخصوص لپ تاپ و Max-Q  از تا 66 درصد بهبود کارایی بهره‌مند می‌شود. تصویر زیر بازی‌هایی چون Fortnite ،PUBG ،Call of Duty: Black Ops 4 - Blackout و Apex Legends  را با تا 48 درصد بهبود نرخ فریم دهی در مقایسه با x264 Fast و 27 درصد بهبود نسبت به x264 Very Fast نشان می‌دهد.

5548545454.jpg

این بهبود چشمگیر مرهون بهره گیری از انکودر سخت افزاری انویدیا یا همان NVENC است. در عین حال پردازنده‌های گرافیکی قدیمی‌تر GeForce (چون GTX 600 و سری‌های جدیدتر از آن که از NVENC پشتیبانی می‌کنند)، از بهبود کارایی بهره‌مند خواهند شد. با این حال پردازنده‌های گرافیکی جدیدتر GeForce RTX تاحدی بهبود بیشتر برخوردار می‌شوند که به 15 درصد می‌رسد. در واقع راندمان برنامه با این پردازنده‌های گرافیکی جدیدتر  بهتر شده است. انویدیا می‌گوید پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX قادر به استریم کردن گیم پلی با کیفیت تصویر برتر در مقایسه با x264 Fast و کیفیت مشابه x264 Medium هستند، بنابراین گیمرها به یک PC دوم برای استریم کردن بازی‌ها نیاز نخواهند داشت.


منبع....www.shahrsakhtafzar.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد