معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر
معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر

نرم افزارdont pause pro برای اندروید

پیامک +دانلود
زوم‌اَپ: عدم توقف موسیقی در هنگام دریافت اطلاعیه‌ها با Dont Pause


Dont Pause اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که با نصب و فعال‌سازی آن، می‌توانید از متوقف شدن پخش موسیقی در هنگام دریافت اعلان‌های صوتی مانند پیامک‌ها جلوگیری کنید. 

 

اگر هنگام پخش یک فایل صوتی، نوتیفیکیشنی را در گوشی اندروید دریافت کنید، میزان صدای موسیقی در حال پخش، برای چند ثانیه به پایین‌ترین حد ممکن می‌رسد تا به این ترتیب، صدای موسیقی مانع از شنیده شدن صدای اعلان پیامک یا موارد دیگر نشود. با این حال بسیاری از کاربران علاقه‌ای به این موضوع ندارند و به دلیل گوش دادن‌های طولانی‌مدت به موسیقی، و دریافت مرتب اعلان‌های صوتی، بارها با این قطعی‌ها یا کم شدن‌های صدا مواجه می‌شوند که این مورد در صورت تکرار می‌تواند آزار‌دهنده باشد. Dont Pause اپلیکیشنی است که با نصب آن می‌توانید برای دستگاه اندرویدی خود، قوانین این بخش را تغییر دهید و تنها با یک کلیک، امکان کم شدن صدا در هنگام دریافت نوتیفیکیشن را غیر فعال کنید.

dontp2

عملکرد این اپلیکیشن به این صورت است که با فعال کردن آن، تمامی اعلان‌هایی که در هنگام پخش یک فایل موسیقی به گوشی شما می‌رسد، تنها به صورت ویبره و بدون صدا خواهند بود و از پخش شدن صدای مجزا در هنگام پخش موسیقی و در نتیجه کاهش موقتی صدای آهنگ در حال پخش، جلوگیری می‌شود. ویژگی دیگر این اپلیکیشن نیز، آنالیز هوشمند وضعیت گوشی است به طوری که بعد از گوش دادن به موسیقی و Stop کردن آن، همه چیز در گوشی به حالت اولیه باز خواهد گشت و اعلان‌ها، به صورت صدادار برای شما پخش خواهند شد.

جلوگیری از پخش صدای اطلاعیه‌های مختلف در زمانی که به موسیقی گوش می‌دهید، پخش ویبره به جای زنگ اطلاعیه‌ها در زمان گوش دادن به موسیقی و عدم نیاز به تنظیماتی خاص و آغاز فعالیت با اجرای برنامه از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن کاربردی هستند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود از بازار
دانلود از گوگل پلی استور

لینک دووم جهت دانلود نرم افزار:Dont_Pause_Pro_v3.43

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان لینک منابع:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد