معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر
معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر

نرم افزار های ساختن سینما گراف یا عکس متحرک در اندروید

اپلیکیشن Fotodanz یکی از اپلیکشن های قدرتمند و معروف در زمینه ساخت سینماگراف میباشد.ساخت سینماگراف با این اپلیکشن بسیار راحت تر و سریعتر از تصور آن است. دقیقا همزمان با اجرای برنامه دوربین موبایل نیز بصورت خودکار شروع به کار می کند و با گزینه های موجود می توانید تنظیمات مورد نظرتان را تعیین کنید و بعد از تنظیم نمودن موارد دلخواه فرآیند ضبط را انجام دهید.
حتی میتوانید با دوربین جلویی دوربین و سلفی نیز سینماگراف را ضبط نمایید. بس از پایان ضبط ویدئو و مطئمن شدن از عدم حرکت دوربین در حین فرآیند ضبط، اپلیکیشن تصویر ثابتی از فیلم ضبط شده را نمایش میدهد. توسط انگشت خود و یا قلم مخصوص گوشی، دور تا دور قسمتی را که تصمیم دارید متحرک و داینامیک باشد را با خط مشخص نمایید. در صورتی که سوژه متحرکتان دارای سایه های زیبا باشد میتوانید برای طبیعی شدن و زیبایی بیشتر دور سایه ها را نیز خط بکیشید.بعد از اتمام خط های دور، نشانه تیک را به نشانه تایید لمس کنید تا بسیار سریع ساخت سینماگراف به پایان برسد.


اپلیکیشن Cinemagraph

Cinemagraph یک محیط بصری جدیدی است شما را که بین دنیای عکاسی و فیلمبردازی قرار می دهد و باعث می شود تا جذابیت و زیبایی عکس های شما افزایش یابد . می توانید در محیط کار آسان نرم افزارتصاویر زنده ای را ساخته و آن ها را به راحتی در  Whatsapp، فیس بوک ، توییتر، Google+، GIPHY ، Tumblr و … به اشتراک بگذارید . Cinemagraph با استفاده از عکس های پشت سر هم تصاویر متحرک GIF را می سازد . شما قادر هستید تصاویر GIF مختلفی را با کیفیت HQ در این نرم افزار بسازید . حال دیگر می توانید به جای Emoji یا Emoticons ها از GIF های متحرک خود استفاده کرده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و محبوب شوید .

ویژگی های نرم افزار Cinemagraph : -دارای رابط کاربری ساده دوربین برای ایجاد Cinemagraph تنها با یک تماس – امکان اعمال بلادرنگ فیلتر های مختلف – امکان اشتراک گذاری تصاویر GIF متحرک در شبکه ها و رسانه های اجتماعی مختلف – تنظیم میزان فریم تصویر GIF – تنظیم میزان فریم عکسبرداری – تنظیم کیفیت تصویر GIF – تنظیم تایمر خودکار برای گرفتن سینماگراف صاف – لمس برای قفل تمرکز بر روی یک شخص – مشاهده تمام سینماگرافی های ضبط شده به عنوان تصاویر GIF در گالری 

Cinemagraph


جهت دانلود نرم افزار روی لینک این مطلب کلیک کنید.

لینک : cinemagraph_1.4.26.apk
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد