معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر
معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر

نرم افزار photo grid

معرفی برنامه Photo Grid (فتو گرید)

ترفندهای فوق العاده برای دانلود تمام وبسایت جهت وبگردی آفلاین

برنامه Photo Grid (فتو گرید) برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و شامل فیلترها و ابزارهای ویرایشی متنوعی می‌شود. بنابراین این برنامه می‌تواند برای افراد علاقه مند به عکاسی و کاربران اینستاگرام یک اپلیکیشن خوب باشد. برنامه فتو گرید (Photo Grid) قابلیت های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده که در ادامه مروری بر اصلی ترین ویژگی های این اپلیکیشن خواهید داشت. 

 

ساخت کلاژ ویدیو و عکس

اصلی ترین قابلیت برنامه Photo Grid (فتو گرید) مربوط به ساخت کلاژ ویدیو و عکس می‌شود. با استفاده از این قابلیت می‌توانید نهایتا 15 عکس و یا 4 ویدیو را در کنار یکدیگر قرار دهید. پس از انتخاب ویدیو و تصاویر دلخواه در بخش Layout به طرح های مختلف دسترسی خواهید داشت. همچنین در صورت ساخت کلاژ ویدیو می‌توانید تعیین کنید که ویدیوها به صورت همزمان و یا به ترتیب پخش شوند.

در صورت تمایل به تغییر موقعیت ویدیو یا تصاویر تنها کافیست تا انگشت خود را بر روی عکس و یا ویدیو مورد نظر را نگه داشته و آن را به موقعیت دلخواه خود منتقل کنید. همچنین کاربران می‌توانند از طریق گزینه هایی که در این اپلیکیشن ارائه شده‌اند، نسبت به تغییر پس زمینه، اضافه کردن متن و استیکر به تصویر و اعمال افکت اقدام نمایند.

ابزارهای ویرایشی و زیباسازی تصویر

برنامه Photo Grid (فتو گرید) از ابزارهای ویرایشی و زیباسازی متنوعی بهره می‌برد. با مراجعه به بخش Edit و انتخاب تصویر مورد نظر خود به ابزارهای ویرایشی نظیر برش، تغییر روشنایی و افزودن متن به تصویر دسترسی خواهید داشت. از طرف دیگر برنامه فتو گرید (Photo Grid) شامل مجموعه متنوعی از فیلترهای گوناگون می‌شود و می‌توانید به راحتی افکت دلخواه را بر روی تصویر خود اعمال کنید.

اپلیکیشن Photo Grid (فتو گرید) ابزارهای زیباسازی و روتوش چهره را هم در اختیار کاربران خود قرار داده که در بخش Retouch قابل دسترسی هستند.

افکت های واقعیت افزوده

در برنامه Photo Grid (فتو گرید) افکت های واقعیت افزوده متنوعی ارائه شده‌اند که بدون شک توجه کاربران را به خود جلب خواهند کرد. با مراجعه به بخش Wow!Filter به مجموعه‌ای از افکت های واقعیت افزوده در دسته بندی های مختلف دسترسی خواهید داشت و می‌توانید نسبت به دانلود افکت مورد نظر خود اقدام کنید. افکت های واقعیت افزوده به صورت زنده بر روی چهره شما اعمال می‌شوند و قادر به ثبت عکس و یا ضبط ویدیو خواهید بود.

تبدیل عکس به اسلایدشو

امکان تبدیل عکس به اسلایدشو از دیگر قابلیت های برنامه Photo Grid (فتو گرید) به شمار می‌رود. کاربران می‌توانند با انتخاب عکس های مورد نظر خود و قرار دادن آهنگ بر روی تصاویر نسبت به ساخت اسلاید شو اقدام نمایند.

فیلترهای انیمیشنی و متحرک

اپلیکیشن Photo Grid (فتو گرید) فیلترهای انیمیشنی و متحرک بسیار جذابی را در اختیار کاربران خود قرار داده که در بخش Venus Filter و Twinkle قابل دسترسی هستند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Photo Grid (فتو گرید) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود.

نقاط قوت:

  • امکان ساخت کلاژ ویدیو و عکس
  • ارائه ابزارهای ویرایشی و زیبا سازی تصویر
  • ارائه مجموعه متنوعی از افکت های واقعیت افزوده
  • امکان ساخت اسلایدشو
  • بهره‌مندی از افکت های متحرک و فیلترهای انیمیشنی
  • امکان اضافه کردن متن و استیکر به عکس

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد
نامPhotoGrid
قیمترایگان
سیستم عاملاندروید و iOS
سازنده(Cheetah Mobile (Photo Editor
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد