معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر
معرفی و اموزش نرم افزار ها

معرفی و اموزش نرم افزار ها

اموزش و معرفی برنامه های اندروید و کامپیوتر

4 اپلیکیشن برتر اندروید برای پاکسازی و افزایش سرعت گوشی

حذف فایل‌های اضافی اندروید
آیا شما هم تا به حال با پیغام خطای سیستم عامل اندروید مبنی بر کمبود فضای آزاد حافظه داخلی گوشی، مواجه شده‌اید؟ این پیغام خطا معمولاً در هنگام نصب یک اپلیکیشن جدید و یا عکس گرفتن، نمایان شده و به علت پر شدن حافظه داخلی گوشی، مانع از انجام این کارها می‌شود.با وجود اینکه راه‌هایی از قبیل حذف دستی برخی فایل‌های موجود در حافظه گوشی و یا آپلود کردن تصاویر به فضای ابری و همچنین ارتقای کارت حافظه برای حل این مشکل وجود دارند، اما شاید بتوان گفت یکی از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین راه‌ها، استفاده از اپلیکیشن‌هایی ویژه برای پاکسازی سیستم عامل از فایل‌های زائد می‌باشد.    اگر شما نیز با چنین مشکلی روبرو شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه مطلب با ما همراه باشید و با 4 مورد از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در پلی استور جهت پاکسازی سیستم عامل اندروید، آشنا شوید.

 1- Clean Master [Booster]

اپلیکیشن Clean Master

اپلیکیشن Clean Master یکی از مورد اعتمادترین و ایمن‌ترین برنامه‌های موجود جهت پاکسازی سیستم عامل اندروید از فایل‌های اضافه بوده و از بخش‌های مختلف و متنوعی از قبیل حذف فایل‌های زائد، افزایش سرعت، ذخیره شارژ باتری و همچنین آنتی ویروس رایگان برخوردار بوده و در حال حاضر بر روی حدود 740 میلیون دستگاه اندرویدی نصب شد است.

Clean Master به شما کمک خواهد کرد تا به سادگی هر چه تمام، کارایی حافظه رم را ارتقاء داده و در عین حال فایل‌های زائدی را که به مرور زمان در فضای داخلی گوشی ذخیره می‌شوند، حذف و پاکسازی نمایید. به علاوه، این اپلیکیشن قادر است تا بوسیله آنتی ویروس رایگان خود به صورت همزمان از دستگاه اندرویدی در برابر حملات بدافزارها و ویروس‌ها محافظت نموده و همچنین قابلیت app-lock نیز به حفظ حریم خصوصی کاربر کمک خواهد کرد.

دانلود از پلی استورقابلیت‌های مهم Clean Master:

  • حذف فایل‌های زائد: این اپلیکیشن توانایی آنالیز کردن فایل‌های میلیون‌ها اپلیکیشن مختلف و تشخیص موارد غیرروری و زائد را داشته و با دقت بسیار خوبی اقدام به حذف فایل‌های اضافه و آزاد سازی فضای حافظه گوشی می‌کند.
  • ارتقای کارایی حافظه رم: با استفاده از قابلیت آزاد سازی حافظه رم قادر خواهید بود تا بازی‌ها و اپلیکیشن‌های خود را با نهایت سرعت ممکن اجرا نمایید. گزینه‌های 1 Tap Boost و Game Boost به صورت مستقیم از صفحه اصلی گوشی نیز قابل دسترسی می‌باشند.
  • افزایش سرعت اجرای بازی‌ها: قابلیت Game Booster به اجرای هر چه بهتر بازی‌ها کمک شایانی کرده و می‌تواند حدود 30 درصد سریع‌تر از حالت عادی، بازی‌ها را اجرا نماید.

2- Power Clean [Optimize Cleaner]

اپلیکیشن Power Clean

آیا شما هم از آن دسته کاربران کنجکاوی هستید که اپلیکیشن‌های مختلفی را بر روی گوشی نصب کرده و امتحان می‌کنند؟ اگر این چنین باشد، فایل‌های زائد زیادی توسط این اپلیکیشن‌ها بر روی گوشی شما قرار گرفته است که می‌توانند باعث کاهش سرعت و کارایی آن شوند. اینجاست که اپلیکیشن قدرتمند Power Clean وارد عمل می‌شود و با قابلیت‌های مختلف خود شامل پاکسازی حافظه داخلی گوشی، آزاد سازی فضای رم، غیرفعال کردن اجرای خودکار اپلیکیشن‌ها، حذف و یا غیرفعال کردن اپلیکیشن‌های غیر ضروری، قادر به بهینه سازی و افزایش سرعت کارکرد گوشی اندرویدی شما خواهد شد.

Power Clean یک اپلیکیشن بسیار کم حجم و سریع بوده و استفاده از آن نیز بسیار ساده است. کافیست تا تنها یک لمس ساده بر روی ایکون قرار گرفته در صفحه نمایش انجام دهید و بقیه کارها را این اپلیکیشن هوشمند به صورت خودکار برای شما انجام خواهد داد.

دانلود از پلی استورقابلیت‌های مهم Power Clean:

  • حذف فایل‌های زائد: این اپلیکیشن با حذف فایل‌های قدیمی و بلااستفاده و همچنین پاکسازی حافظه کش سیستم، باعث افزایش سرعت و ارتقای کارایی گوشی هوشمند شما خواهد شد.
  • بهینه‌سازی حافظه رم: این اپلیکیشن قادر است تا با بستن تمامی برنامه‌های در حال اجرا در پس زمینه سیستم عامل، فضای حافظه رم را آزاد کرده و برای استفاده توسط سایر برنامه‌ها در دسترس قرار دهد. غیر فعال نمودن اجرای خودکار اپلیکیشن‌ها نیز زمان آغاز به کار گوشی را کاهش داده و باعث افزایش سرعت عملکرد آن خواهد شد.
  • افزایش سرعت اجرای بازی‌ها: قابلیت Game Boost قادر است تا سرعت اجرای بازی‌ها را تا 80 درصد ارتقاء دهد و بدین ترتیب می‌توانید بازی‌های موجود بر روی گوشی خود را با کمترین میزان لگ و کندی، اجرا کرده و از انجام آن‌ها لذت ببرید.
  • یافتن عکس‌های تکراری: این اپلیکیشن با بررسی تمامی عکس‌های موجود بر روی گوشی، می‌تواند تصاویر یکسان را شناسایی کرده و امکان حذف فایل‌های تکراری را مهیا کند.

3- CCleaner

اپلیکیشن CCleaner

با استفاده از اپلیکیشن CCleaner می‌توانید گوشی اندرویدی خود را پاک، ایمن و سریع نگاه دارید. سازنده این برنامه، یعنی Piriform پیش از این نسخه‌های مختلف CCleaner را برای رایانه‌های شخصی و مک ارائه کرده و این نرم‌افزار به عنوان بهترین پاک کننده سیستم عامل‌های ویندوز و مک شناخته می‌شود. حال مدتی است که نسخه اندرویدی نرم‌افزار محبوب CCleaner نیز عرضه شده و در خدمت دارندگان گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی قرار گرفته است.

دانلود از پلی استورقابلیت‌های مهم CCleaner:

  • افزایش سرعت گوشی با حذف ایمن فایل‌های اضافی
  • پاک کردن حافظه کش اپلیکیشن‌های مختلف، پوشه‌های دانلود، تاریخچه مرورگر، محتوای موجود در کلیپ بورد و …
  • حذف جداگانه تاریخجه تماس‌ها و پیامک‌ها، بر اساس قدمت و یا لیست مخاطبین
  • حذف سریع و آسان چندین اپلیکیشن غیرضروری به صورت همزمان

4- Avast Cleanup & Boost

اپلیکیشن Avast Cleanupاین اپلیکیشن قدرتمند به صورت بسیار مؤثری قادر به حذف فایل‌های غیرضروری و موقت ایجاد شده توسط اپلیکیشن‌های مختلف بوده و می‌تواند سرعت گوشی اندرویدی شما به شکل چشمگیری افزایش دهد. کافیست تا به سادگی بر روی میانبر ایجاد شده در صفحه اصلی گوشی لمس کنید، تا تمامی فایل‌های موقت و اضافی حذف شده و فضای حافظه رم نیز آزاد شده و با حداکثر توان خود به اجرای برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها بپردازد.

دانلود از پلی استورقابلیت‌های مهم Avast Cleanup & Boost:

  • حذف فایل‌های زائد: اپلیکیشن Avast Cleanup قادر است تا با آنالیز دقیق حافظه گوشی، موارد غیرضروری را تشخیص داده و اقدام به حذف آن‌ها نماید.
  • قابلیت هوشمند Safe Clean قادر است تا به طور پیوسته تمامی فایل‌های اضافی، حافظه کش سیستم، تصاویر بند انگشتی گالری، و کلیه فایل‌های بلااستفاده را حذف نموده و کارایی گوشی را ارتقاء دهد.
  • امکان مشاهده آمار اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی هوشمند و مرور اجمالی جزئیات مربوط به آن‌ها
  • حذف اپلیکیشن‌های غیر ضروری و بلااستفاده به راحتی هر چه تمام
  • امکان شناسایی و حذف بزرگ‌ترین فایل‌ها و همچنین اپلیکیشن‌های ذخیره شده در گوشی
  • امکان شناساندن موارد استثناء به برنامه جهت حذف نکردن آن‌ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد